Bajs.

 
Jag känner mig ynklig. Jag känner mig förjävlig. För några minuter sedan hittade jag bärs i kylen,
7,2:or, drack en burk och satte på trance på högsta volym och hoppade runt och tänkte "fuck it".
Men det fungerar inte. Drack upp, stängde av musiken och satte på kaffe.
Jag vet inte vad det är med mig. Känner mig bara helt misslyckad och så jävla usel.
Vart de här känslorna kommer ifrån kan jag bara gissa men inte riktigt veta.
Jag vill dom ska försvinna. Suddas ut och lösas upp till Ingenting.
Solen skiner, fåglarna kvittrar, våren börjar sakta sakta övergå till sommar.
Varför måste jag vara deprimerad just precis idag? Just precis nu?
Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte.
Få mig att le.
Få mig att skratta.
Få mig att bli glad, snälla.
Jag ber på mina bara knän. Även om jag får ont.
Jag skiter i vilket














Man kanske skulle tillaga lite pasta med baconsås?...
Eller ringa kuratorn...?
NEJ.
Det finns de som har det värre än jag.
Jag klarar mig. Alltid. "Why should I fail? I wont."
Jag är starkare än så. Det är egot som talar...
självföraktet och destruktiviteten som tar till ordo...


Hallå....?..






.........hjälp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Hallå! Jag är här, lite sent men i alla fall.

Såg presis att du hadde en blog.

Hoppas du blir lite gladare när du ser att jag är här.

Önskar att jag kunde krama om dig och se dig le.



Puss o Kjam

2008-10-03 @ 14:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0