Dagens

1. Rasmus är friskare och haltar inte alls lika mycket som förut :D ser ut som vi slipper vetrinär besök för stunden!

2. Det är inte alltid negativt att bråka. Det är inget roligt det håller jag med om. - men sedan, när man blir sams och får kramas efteråt - Det är underbart.

3. Det är risk för regn och solen syns inte till, men det gör ingenting för jag är ledig idag och imorgon och kan göra vafan jag vill! Även om jag bara skulle ligga och jäsa som en bulle, so be it. Bulle förrästen... kanske dags att baka igen :)

4. Madde och Sofie is the shit! Ni rockar girls! Så glad att ni finns i mitt liv som arbets kamrater och väninnor ^^

Tack Madde - för sushi, för bus, för snusk skämten, för hur glad jag blir när du ler, för känslan av att ligga på samma nivå, för att det känns som du förstår mig, för cigaretter under tak i regn, för ditt sätt att se på saker och ting med öppna ögon och alltid våga.

Tack Sofie - för dina skratt som smittar, för att du öppnade dig för mig igår och ville prata, för att du är så jävla go!, för att du alltid ställer upp, för att du alltid svarar när jag ringer, för att du är lika tokig i en kall öl som jag! för att du rockar helt enkelt! :))



Nu ska jag vila lite till i min obäddade säng! Tjing =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0