Sugar plum sugar cake




Tiden släpar sig fram. Inte för att jag vill åka och jobba men det är tråkigt att bara sitta.
Gick och köpte sushi för en liten stund sedan. Det var mumsigt.
Rasmus mår inte bra, han haltar på ena frambenet och ena bakbenet och kan knappt stå upp. Han bara ligger och sover och ska han hoppa upp i knät eller i sängen så måste man hjälpa honom. De andra katterna på gården har inte varit snälla mot honom :/ Vi ska åka med honom till vetrinären så fort Tobias lön har kommit vilket den gör om sex dagar. Det är hemskt att se honom så här. Jag önskar vi hade haft nog med pengar redan nu så vi kunde laga honom, men allt ska ju vara så jävla dyrt! Aarrgh...
Tänkte krypa ner bredvid honom i sängen strax och vila lite. Typ det enda jag har gjort idag. Grejjat på datorn, duschat, klätt på mig, sovit med katten, ringt Blå Stjärnan, gått till Hemköp och nu ska jag "sova" lite till. Min nyblivna vän, och arbets kollega Madde, skrev till mig på helgon och undrade om jag hade velat komma hem till henne, vilket hade varit skoj!, men vill inte lämna Rasmus ensam. Om han hade mått bra så hade det gått men så är tyvärr inte fallet.

Här ovan kan ni lyssna på en låt med Anna Ternheim som är riktigt bra.
Tycker speciellt om videon, it's kinda cool :)

Nu ska jag sätta på lite musik och krypa ner hos min katt. Puss på er :x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0