Singing in the rain

Fyy vilket skitväder det är idag! Inte alls kul att vakna till det här. Och katten är ute, fattar inte hur han kan vilja det. Jag vill ju inte äns gå ut! Vilket jag måste göra :/ ska gå till Hemköp å köpa dasspapper och kattmat. Och senare ska man lumma iväg till jobbet. Madde tycker jag ska komma in och träffa henne tidigare i stan idag vilket jag gjorde även igår, vilket är ett bra sätt att ta det lite lugnt innan jobbet, och visst det gör jag gärna. Men igår kunde vi sitta och mysa i solen. Nu får vi typ...krypa in på något café och sörpla varm choklad. Låter inte så dumt det heller i för sig.. Men jag vill ändå inte bli blöt! *hutter*

Längtar redan till följande helg och det är bara tisdag än så länge. Vill ha möjligheten att sova bort en hel dag, om jag nu skulle känna för det. Eller ha brutalt sex med Tobias mitt i natten utan att behöva oroa sig för att vara trött dagen därpå.
På fredag ska Madde och jag ha mysig filmkväll at her place med kanske lite prit och en massa skratt etc :) Både hennes och min grabb ska ha annat för sig nämlish. Tobbe ska ha lan här hemma med en massa svettiga killar... och Maddes kille Eddie ska ha filmkväll med någon polare eller hur det nu var. Vilket fall som helst är det jätte skönt att kunna "fly" någon stanns och slippa vara hemma med en massa boys som bara har sinnet fullt med Wow.

Nu ska jag hoppa in i duschen, slänga i mig lite frukost och sedan dra till Hemköp. Fan... jag äger inget paraply. Bajs. Aja, det får gå ändå.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Här i stockholm har det varit bra väder! =D

"lan här hemma med en massa svettiga killar" oooh sexigt. Hmmmm...Haha.

2008-08-26 @ 17:40:38
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0