Fasination street

En mycket trevlig helg har det varit minsann :) Igår var Tobias vän Erik här och hälsade på oss och jag stod för middagen: hel fläskfilé fylld med vitlöks klyftor - panerad i soja, olivolja och kryddor, serverades med klyftpotatis och feta ost. Mums! Sådan mor sådan dotter eller nåt :p Fast jag är nog duktigare på att baka än laga mat, det är iaf roligare tycker jag. Såg ett recept på Tasteline.com (där jag är medlem) en urgod mjölkchoklad tårta. Mhh-m det låter smaskens eller hur ^^ Ska baka den någon dag vid något festligt tillfälle då jag känner mig kreativ.

Vackert väder med strålande solsken kan Göteborg erbjuda alla promenad människor denna söndag! Jag skulle ha varit ledig idag, men tog ett extra arbetspass för att tjäna in lite mera cash. Såhär i efterhand hade jag nog föredragit att vara ledig.. but shit happens, det var jag ju både igår och i förrgår så jag ska inte klaga. En helg brukar bestå av två dagar och jag har haft två dagar av ren chill-verksamhet så jag är nöjd.
Min buss går 13:14 och jag är framme i brunnsparken 13:28 där jag kommer möta upp Sofie som vanligt och senare även Madde. Dom får mig att trivas på jobbet, när det spöregnar och jag har sura skitgubbar på telefon hela dan, då kan de (om de lägger manken till :p) ändå hålla mitt humör på en stabil nivå. Hoppas inte cheferna beter sig som små ****** idag bara. Trivseln blir betydligt bättre om de är snälla mot sin personal.

Btw, jag har fått kommentarer med komplimanger om hur fin min blogg är och jag tackar ödmjukast för de fina orden :) there you go Madde, your a pro! ;D muaha.


Nu ska jag nörda mig med en portion The Sims 2 Djurliv så får ni ha det bra så länge!

/// Många pussar från Backa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0