....växuppförfan

Which bone in her body should I break first
which one, the bimbo's gotta go!
She's been faking since day one
a friendly kiss includes no tongue
Who's she, tell me...




Det är som Johanna sa : Man kan inte lita på nån. Nu förstår jag vad hon menar.

Fuck it.
Man växer upp och inser vilka som stannar och vilka som går. Vill dom gå så kan jag inte göra så mycket åt saken.
Tycker dom inte om mig så, fine. Jag tycker inte om dom heller. Att älska någon, att vara samman svetsad med någon, att Tro att det finns vänner - det är bara ren lögn.
Jag har riktiga vänner och det kan jag säga, dom BETER sig som vänner. Inte som det motsatta.
Dom kastar inte knivar på varandra såfort man tittar åt andra hållet.

Som sagt - fuck it. Jag har bättre saker för mig än att gräva ner mig i den här skiten.
I’ve got a future. What have you? Och kom inte å säg att Du är Bättre än jag.
Nej nu slutar jag skriva. Jag blir bara förbannad. Har stor lust att slå sönder någonting.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du? =/

2008-08-09 @ 20:36:32
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0