:'(

Fan vad ont det gör. Jävlar vilken smärta jag har i bröstet. Känns som någon stuckit in en rostig kniv och vrider runt runt runt. Du har också tagit bort att du inte är upptagen längre på helgon och plötsligt fick jag en bild i huvudet med dig tillsammans med någon annan. Det var som att få en giftpil rakt in i halsen. Svårt att andas, strupen snörs ihop med osynligt rep.
Jag är inne i något typ av chocktillstånd. Allt kommer över mig. Jag tror jag har gått vidare och dansar runt och ler och vickar på höfterna. Jag som trodde... men tydligen har min hjärna sysslat med förträngning igen. Jag som trodde att det var lugnt nu. Att jag älskar dig men att jag kan klara mig utan dig. Vem försöker jag lura. Fan fan fan fan....... satan vad ont det gör!
Allting har gått så fort. Jag känner mig inte redo för någonting. Jag är tillbaka på ruta ett och skriker i ett tomt källar rum. Spindlar med långa håriga ben kryper ner i mitt hår och in i min mun och täpper till alla luftgångar och det svartnar för mina ögon. En svidande känsla som om jag fått svavelsyra direkt på huden och jag spricker och jag blöder. Hela jag blir ett blödande sår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0