Farväl min älskade.

Jag undrar hur allt kommer gå för dig å mej... om vi någonsin kommer ha en chans igen...
Äns om ett år. Känns som jag aldrig kommer kunna leva upp till dina önskningar. Och sålänge jag inte kan det så går det ju inte. På det sättet är vi kanske för olika... ledsamt att komma fram till :/
Du var och är min största kärlek och jag kommer aldrig någonsin glömma dig.
Jag hoppas detsamma gäller för dig. Jag stänger in mina känslor i en liten ask och lägga den under sängen och tar fram den igen den dagen dom känslorna får komma fram. Och ges till dig.
Innan dess får dom ligga kvar i asken under sängen...

Jag har bilder av dig kvar
Din kropp dina andetag
Och alla tusen mirakel
Som vi lovade varann

Medan jag väntar på ett svar
Ska jag kyssa ditt hjärta i kras
Här på mitt golv bland skärvor och glas
För jag har inga mirakel
Att lova nån inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0