I will survive

Oj så längesedan det var jag skrev här på bloggen nu. Uschanemej! Det får det bli ändring på.
Jag mår bra vill jag bara säga, för er som kanske tror att jag gått och dött eller nånting. Jag mår fint, börjar se ljus i mörkret och känner mig... som en riktig power princess helt enkelt!  Varför? Ja ni... kommit till insikt med en del saker. Lite värker det i hjärtat och ibland har jag svårt att sova. Men det börjar luta åt rätt håll nu. Kanske är det för att det snart är jul eller för att jag mött en person som jag kan prata prata praaata med hur mkt som helst och som är så in i helsike intressant och snäll emot mig :) Eller för att det snart är ett nytt år på gång med nya förväntningar, nytt hopp och ny livsgnista. Dessutom snörar det ju utanför fönstret ^^ plus i kanten!
Godnatt pussilull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0