3 dagar kvar till jul

Nu är då äntligen granen köpt! Fyfan fanns knappt några kvar, tur att vi hittade en ganska fin iaf.. för 200 kr :O Vid Ikea sålde dom granar för 300 kr och uppåt!? Helt vilt. Känns som allting börjar bli lite väl extremt inför julen.
Jag är hungrig som ett jävla as!... Åt dålig frukost, lr snarare för lite. Det är sisådär med aptiten (man kan ju undra varför...) men nu är jag iaf hungrig och det är ingen idé att fixa mat eftersom vi ska käka middag vid fem-sex. Så jag får vänta.
Dammsög hela huset nyss, ska grov städas mera på tisdag. Fan snart är det jul afton. Öj öj... ser inte så mkt fram emot det. Eller jag känner mig iaf inte så speciellt julpeppad.... det kanske kommer.. jag vet inte. Julbord ska bli gött iaf.

Nu ska jag spela The Sims. Tror jag ska ställa till med fest för mina simmar, inte gjort det på ett tag. Hyra catering och duka upp bordet med kalkonen å det där på. Och köpa massa små billiga bord å stolar och ställa upp ute i trädgården. Lägga tillfälligt dansgolv och fixa med blinkande lampor och köpa en snygg stereo med stora högtalare! Och en bar förstås. Får bli mitt på dagen på en helg. Dom brukar vara så trötta efter jobbet. Får ta och lyfta telefonen och bjuda in alla grannarna! Tjuhu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0