Kisses in the dark

Sitter i en stor fyra i Göteborg och lyssnar på Lykke Li.
I'm back down here for a while.

Den 12e januari ska jag opereras i munnen och få bort den jävla tanden. Jag Vill Inte. Rädd.

Vi duschade förut och mitt hår är nästan torrnt nu. Jag är dötrött och det är ganska onödigt att ha duschat när jag nog kommer gå och lägga mig igen. Men ville ju vara så nära jag fick... gillar inte att ligga kvar i sängen ensam. Kommer väl få tvätta mig senare igen när jag åter är varm och svettig.
Det är väldigt tyst här. Om inte musiken skulle vara på, så hörs endast surret ifrån datorn. Hela världen sover - förutom dom som är duktiga och sliter på sina jobb. Jag avundas dom. Alla vardagshjältar,
ni borde få varsin guld stjärna. Vill också jobba och slita. Snart så kommer jag vara precis som ni.
Vänta bara så ska ni få se! Den som väntar på något gott...
Nu är jag hungrig. Samtidigt som jag egentligen inte alls är sugen.
Det är alltid så skumt tidigt på morgonen. Man vill äta men det känns som det bara växer i munnen.
Även om man dricker någonting till... En kopp te funderar jag iaf på att göra. Min morgon terapi <3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0