Jasså.

Jag sitter hemma hos far min i Viksjö och önskar det vore fint väder. Visst behövs det lite regn pga torkan men det hade vart mys med en solig sommarkväll att avnjuta en camelcigg på trappen (snodde av far). Nu blir den säkert blöt om jag går dit.
Fick ej jobbet på Svartsö vilket jag inte är så happy över. Vill inte prata jobb alls nu med Någon I Huvud Taget så ni alla, prata inte med mig om det, jag blir bara väldigt deprimerad. Så....sip it.
Blir hemma i Stockholm i ca 2 veckor, sedan ska jag ner och fira midsommar med min prins.
Jag är även nyklippt i en läcker page med lugg som jag fick som midsommarpresent igår av min snälla farmor, plus en vacker klänning och 300 kr. Grymt gullig är hon. Trots att jag inte ville ta emot pengarna stoppade hon ner dom i min väska iaf. Så...aja. Hon ville jag skulle göra nåt roligt för dom och jag funderar på att ta med typ 150 kr ut på krogen, ta en öl och dansa dansa. Nån som vill följa med? Känner att jag behöver ha lite roligt.... Är inte direkt på mitt bästa humör och behöver piggas upp. Imorgon ska jag träffa Maria och en gammal vän vid namn Stina, hon pluggar i Uppsala (som typ resten av Sverige) så därför har vi inte setts. Och jag har ju varit i Gbg osv osv.... Men imorgon ska vi tre tjejor ses iaf och det ska bli roligt!

Nu verkar min far vara på ingång med sin motorcykel. Vi kanske ska ta den på en sväng i helgen och hälsa på lite vänner på deras landställe i Enköping. Inte åkt på mycket länge och jag fullkommligt älskar motorcyklar - så att få brumma runt lite på den skulle va så kul!
Yeahyeah... ska ut och blossa snart och sedan ska jag spela lite The Sims 2 Djurliv eller läsa en bok eller nåt annat ointressant. Jag vet, jag är tragisk.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0