Blandsaft

Vad fel man kan tro om människor. I ena stunden tror man sig veta hur de tänker och i andra stunden är allting borta. Kom & hugg mig i ryggen flera gånger med en kniv, jag ska stå emot att grimasera. Jag känner ingenting. Jag biter ihop. Prova igen. Mm det känns men jag känner det ändå inte. Vill inte känna, står emot. Sluta hugg då!?


Från en natt full med tankar och skruvande hit och dit i sängen och slutligen somna kallsvettig runt 3 - Till att vakna med solen bländande ljus utanför fönstret och blåklintsblå himmel.
Det borde ju betyda att bättre tider är på väg. Jag tar det i alla fall som ett gott tecken och ska fira det hela med en promenad. När jag har stoppat i mig någonting och druckit te och klätt på mig lite varmare kläder - Då ska jag ut. Helt vindstilla är det dessvärre inte, det hade vart trevligt. Sitter och dricker blandsaft och lyssnar på låt efter låt med No doubt på youtube. Fan vilka minnen. Johanna och jag brukade yla i kapp till Underneath it all och kravla runt som två fjortisar. Det var tider det. Vore det inte skönt att återvända dit? Bara för en dag? Jag ska bara packa så kommer jag! Fixar du tidsmaskinen då? Bra. Here I come!

Pratade med farmor i telefon för en liten stund sedan. Vi diskuterade påsken och vilka som ska ut till henne på Svartsö och hur många vi blir i år och om Tobbe får följa med osv osv osv. Hon och jag har en del planer men de är hemlighetsstämplade för tillfället ^^ Vore mys dock - 4 dagar i skärgården med förhoppningsvis vackert väder. Måsarnas skri, kluckande vågor, lukten av salt, solvarma katter. Det är min harmoni, friska andetag. That I will need.

image6

Im like trapped in a box.

image7


Dedicated to you Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, minnen! :D

2008-03-06 @ 14:37:18
URL: http://johannalundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0