Starlight

Jag har en glasbit i foten. Jag orkar inte göra frukost/lunch så jag livnär mig på jordnötter. Jag fryser om mina händer och jag är för lat för att ta på mig något bättre än det jag sov i inatt. Måste köpa tamponger men kan inte stödja på foten så Tobias ska göra det till mig efter jobbet. Mina p-piller är slut så pappa postar en p-karta till mig idag, så den bör vara här imorgon.
I lördags bakade älsk och jag morotskaka (perfekt resultat ^^) och på söndan kom hans vän Erik förbi och vi tittade på två filmer i rad och åt god mat som Erik lagade åt oss. Hemma gjord potatissallad är mums! Det blev dessvärre en massa disk som ingen orkade ta hand om vilket betyder att jag måste diska idag och leka hemmafru igen. Yesyes. Man kan ju gnälla för mindre... Jag fortsätter att fundera på Om jag ska tatuera mig, När jag ska tatuera mig och Var jag i sådana fall ska ha den. Vill gärna ha två men vet inte vilken jag ska börja med. Det står i alla fall mellan två objekt. Bilden på skogsalven och en till:
image13
Denna tycker jag är skithäftig och väldigt fin! Skulle passa bra på skulderbladet men även på låret eller vid höften. Får se hur det blir. Jag har i vilket fall som helst inte råd nu så jag kan lämna det ämnet så länge. Men jag återkommer var så säker!!


Bråket med mamma är över och det är rätt stillsamt mellan mig och resterande familjemedlemmar. Det känns skönt. Tobias och jag verkar befinna oss på rätt bana och förutom glasbiten i foten så verkar allting kunna lösa sig till det bästa. Jag låter som en harmonisk japan - jag känner mig nästan som en, haha. Dock kommer jag aldrig lära mig tycka om varken sushi eller chie-te! Här är det blodig biff och pommes som gäller och gärna några öl till ;)
She's the man!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Morotskaka, shit nu blev jag mer sugen än någonsin på morotskaka. Vi får baka det ihop, vilket betyder att du måste komma hem innan jag dör av morotskakesug ^^ (för jag kan ju verkligen itne baka själv!)
Föresten vet du inte vad du pratar om, sushi är snuskigt gott.

2008-03-10 @ 18:07:56
URL: http://johannalundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0