Uppdatering

Hello there. Inte skrivit på ett tag, känner att det åter är dags. Informationen såhär långt: Påsken vart jätte mysig med snöiga solskensdagar ute på Svartsö och promenader, god mat, godis och Berny Pålssons senaste bok Känn pulsen slå som påskpresent från farmor. Me happy. En mysig detalj är att Tobias och min halvårsdag är passerad, söndagen den 23 mars närmare bestämt och det känns så himla skönt! Man kanske inte ska se den dagen som någonting som skall bli "avklarad" men eftersom det sägs, kanske är en myt, men det sägs iaf att många förhållanden hamnar i kris just då och i värsta fall tar slut, som det exempelvis gjorde för mig och Kevin. Exakt på vår halvårsdag till och med vilket är något skrattretande. Så jag hade all rätt av känna tvivel och rädsla den dagen. Men den förflöt smärtfritt och jag tror den skulle gjort det även om jag var med Tobias just då. Vi får fira lite nästa gång vi ses istället. Bubbel kanske? Mh-m!
Jag är väldigt trött idag. Sov "fel" igår natt, dvs jag sträckte en muskel på höger sida alldeles ovanpå revbenen vilket gör att det stramar och smärtar sådär otrevligt. Den sträckningen drabbade även denna natts sömn, och nu känns det som jag har ont lite överallt. Som tur e är jag iaf sådär någorlunda frisk annars - till skillnad från älsk som gått och blivit förkyld. Stackarn. I Wish I was there to hold you warm honey.
Hmm....jag har sprungit ut ett ex antal gånger till brevlådan för att kolla om svaret från polisen har kommit, men icke sa nicke. Det dröjer fortfarande och jag blir lite irriterad. Jag måste ju ha de där papprena och visa upp för kommunen så jag kan få det där vikariejobbet på förskola någonstanns i Järfälla. Sure sure det är inget heltidsjobb men iaf en liten summa pengar, vilket jag är i Extrem behov av. Så polisen, kan ni inte höra av er nu?
Mitt te har kallnat. Pust och stön. Min mage kurrar. Pust och stön. Jag borde duscha. Pust och stön. Fruktansvärt mycket energi det tar ifrån mig just nu att bara Leva. Jag förstår inte. Jag kanske börjar bli gammal... ehe.


image21

Btw, VNV Nation is the shiet <3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0