Fars dag, en dag för sent.

Idag har jag sökt jobb och lyssnat på musik fram till kl 15. Då gick jag till Ica och handlade ingredienser till min supergoda korvstroganoff som jag skulle bjuda min far på. Sedan gick jag och köpte en jätte fin blombukett med höst tema. Efter det åkte jag hem till pappa och satte blommorna i vatten och ställde mig för att hacka lök.
Middagen vart lyckad, pappa blev glad för blommorna :) Efteråt drack vi kaffe och Lotta kom förbi en snabbis och sa hej.
Nu sitter jag här och ska spela lite The Sims och längta efter mina nära och kära.

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin bild! :)

2008-11-11 @ 12:04:39
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0