-

"Jag vill känna en kuk inom mig, pressa sönder mig in i mig, djupt in i mig, bedöva mig, söva mig, bedröva mig, pröva mig. Hugg hugg hugg hugg slå slå slå slå stöt för stöt för stöt till jag inte kan se någonting och inte höra någonting förutom mitt hjärtas hårda snabba slag innanför bröstet. Händer som gräppar, smeker, kväver."
 Har jag någonsin berättat att jag nästan varit en nymphoman när jag mådde som sämst? Jag hade inte sex med dom, dvs inget in ut sprut skjut, men de som känner mig kanske aldrig har funderat på varför jag hånglade runt så mycket och stötte på alla killar på fester, på krogen osv - som om jag vore kåtast i Sverige. Riktigt så ligger det inte till..
Nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0