Hurt.

Idag åker jag till Stockholm. Tåget avgår kl 15:42 är framme 18:45.
Jag har så ont i magen, i huvudet, i kroppen, i själen. Men ondast är värken i hjärtat.
Och det kommer värka tills det blir vi igen. Men tänkt om det aldrig blir vi igen? I så fall... kommer det göra ont för alltid. Jag älskar dig min största kärlek. Du fick mig att leva igen och se på livet med ljusare ögon. Jag vill inte gå. Jag vill ropa dig tillbaka. Kom tillbaka i din mörkblå bil och samla in mig i dina armar och säg att du aldrig kommer att släppa taget om mig igen. Jag vet du sagt att jag inte ska hoppas eller vänta på dig. Men jag kan inte rå för det. Jag kommer alltid att hoppas. Jag kommer alltid att vänta.
Jag kommer alltid att älska dig.


Kommentarer
Postat av: Tindralen

älskar dig, hun

2008-10-09 @ 09:53:29
URL: http://tindralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0