Jora satte...

Igår vart det en mycket trevlig kväll. Maria kom över och vi åt pizza till lunch och tittade på Ratatouille. Senare kom Lotta förbi, och hon, pappa, Maria och jag tillbringade kvällen genom att äta en god middag, dricka öl och lyssna på Povel Ramel in på sena timmarna. Jag sov ganska oroligt inatt och drömde en del och vred och vände på mig innan jag slutligen vaknade vid 10 imorse. Ville inte ligga och tänka och börja gråta där vägg i vägg med pappa och Lotta (hon sov över) så jag gick upp och gjorde en stor frukost till oss tre. Sedan har jag bara försökt fördriva tiden idag, kanske ska städa rummet senare... och vara lite duktig. Riktigt tråkväder idag. En dag gjord för att vara inomhus och titta på film och dricka kaffe och te i massor. Ikväll kommer Maria över igen och vi ska käka middag tillsammans och snacka strunt osv. Pappa ska ut med några kollegor och är inte hemma igen förräns sent inatt ngn gång, och jag känner att jag inte fixar att vara ensam just nu... så hade Maria inte kommit hit ikväll så hade jag åkt någon annan stanns. Vet dock inte var. Det trevligaste vore ju om en viss person kunde ringa på dörren och krama mig hårt och hålla mig i handen. Önska kan man ju alltid göra.... :/        Jag saknar dig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0