Ljus

Imorgon ska jag luncha med Johanna klockan halv 12. SUSHI! Mumma ^^
På lördag ska vi laga och äta middag ihop hemma hos henne och sedan ska vi ut på kvällen och ta några öl, Obs! mys tema står på chemat, gärna på en pub med mycket kuddar och puffiga soffor.
Om det hela inte vänder dvs och vi drar vidare och kvällen blir vild och galen. Man vet ju aldrig så noga med det där. Eller med oss flickor heller för den delen :)
Mina vänner är min terapi. Dom och glass och bra musik och webb tv. Nu fattas bara sex. Nej, jag skojar bara. Det må vara slut mellan Tobbe och mig men jag ser mig fortfarande som upptagen. Idag mår jag en aning bättre. Mer stabil och ser inte endast i svart vitt. Jag kommer upp ur sängen på morgonen, rätt så sent, men jag kommer upp iaf. Jag vill inte ha någon annan man än Tobias, ingen får mig att känna som han gör. Men jag har inte lust att gräva ner mig i leran varenda dag.
Bara varannan. Och jag tänker ha roligt i helgen. Jag ser till och med fram emot det.






Kommentarer
Postat av: Maria

hej där :)

trist o läsa att det tog slut med killen... var det samma snubbe som du hade på didaktus?

2008-11-01 @ 02:02:51
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0