Moonlight shadow

Mörkgrå moln. Risk för regn...
Usch, vill gärna sitta kvar här i all oändlighet och inte behöva göra någonting. Tänk om jag inte hade någon press på mig, tänk om ingen förväntade sig någonting av mig, tänk om jag inte behövde leva upp till alla dessa förväntningar. Tänk om jag bara var fri. Med all den här pressen och allt tjat jag ideligen får höra, så vill jag inget heldre än att ligga i min säng med en bra bok och aldrig behöva gå upp och göra någon nytta. Skulle jag bott i en egen lägenhet och haft min frihet, så hade jag kanske å andra sidan legat och förmultnat i min ensamhet. Ur den synvinkeln är det bra att jag ibland blir tjatad på, att tillexempel Maria drar ut mig på promenader på kvällarna och att jag är bjuden på middag till mina kusiner på lördag.

Men jag vill ändå bara sova.
Visst är jag brutalt jävla tråkig.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0