Morgon

Mulet men ändå lite sol. Så ser vädret ut just nu. Jag vaknade vid 10 och tänker nog mest vara för mig själv och ta det lugnt idag. Ska fixa upp oredan i köket förstås men annars så... vet jag inte vad jag ska göra. Eller snarare, vad jag har lust att göra. Ska söka jobb på Backaplan och runt i Backa området... Någonting som behövs göras men som jag inte orkar göra just precis idag. Mådde dåligt igår. Visste varken ut eller in. Det började bli något bättre framåt läggdags och jag lyckades tillslut somna. Nu när jag sitter här kan jag känna att oron finns kvar under skinnet. Kommer det komma flera sådana här kvällar? Jag är rädd för jag vill inte dit igen. Jag vill verkligen inte tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0