Trasdockan

Sitter och dricker en kopp te och ett glas vitamindricka. Kom hit för en stund sedan, mitt tåg var väääldigt försenat, kom till centralen 2 eller tillåmed 3 timmar senare än jag skulle gjort egentligen. Så jag är något seg i kroppen nu. Här hade jag tänkt mig en snabb och på det sättet något mindre smärtsam resa till Stockholm men ist blev det lååångtråkigt och inte det minsta smärtfritt. Känns som jag har ont lite här och där. Och jag mår illa. Av situationen jag befinner mig i, av att bo här igen, av att ha mist mitt första riktiga hem utan föräldrar, och jag har ingen katt längre heller. Och såklart saknar jag Tobias varma lena kropp intill min och känslan av hans mjuka läppar mot mina. Glittret i hans ögon. Hans leende, hans doft, sättet hans hår aldrig kan ligga helt platt på huvudet, hans fingrar sammanflätade med mina, hans söta lilla rumpa i ett par jeans efter duschen, hans kyssar, hans skratt som ibland kan låta så roligt högt, hans sätt att förstå utan att behöva säga någonting, hur han famlar efter mig i sömnen...


Piss skit fitta kuk helvete också :'( :'( :'( :'( :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0