Curly Sue

Du är inte samma person längre som jag blev kär i. Jag vet inte vart den personen har tagit vägen, vart han gömmer sig.
Är han fortfarande kvar där inom dig? Jag älskar dig. Jag skulle ge dig hela världen om jag kunde. Jag uppskattar dig och försöker alltid ta fram det bästa ur mig och ge det till dig. Får jag någonsin någonting tillbaka?
Du har blivit så kall. Så fort känslor är inblandade eller vi har några sådana här gräl, så är du rakt igenom hård och KALL. När man grälar så är det meningen att man i slut ändan ska ha kommit fram till någonting och löst konflikten tillsammans. Så är det aldrig för oss. Ibland har det hänt men oftast, som igår, ligger det kvar olöst och kokar under ytan som en sovande vulkan, när som helst redo för nya utbrott. Jag grät hela natten. Jag grät mig bokstavligt till söms. Jag har gråtit hela morgonen. Vill bara slå ihjäl dig, trycka in två fingrar i dina ögon och knäa dig hårt i magen. Jag vill bara dra dig intill mig och kyssa dina ögonlock och känna dig krama mig hårt...
 Baby, jag älskar dig. Frågan är bara Hur länge kan ett hjärta älska innan det går sönder?

Jag kan inte skriva mer nu. Det gör alldeles för ont.




Kommentarer
Postat av: Em

Jag hoppas det blir bättre snart.:(

2008-09-25 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0