Daram

Hellu. Long time no seen. Sitter på jobbet och juckar. Eller ja... mögglar snarare. Sofie och jag plus  två andra håller på och jobbar med ett nytt gp erbjudande som heter Söndag och vi får typ bara tag i pensionärer som varken ser eller hör och inte har någon dator hemma, vilket  man måste ha för att det här erbjudandet ska kunna fungera. Så det suger kuk. Längtar sååå till den 25e då mer pengar ramlar in på kontot. Tills dess är det bara att bita ihop & le....

Var hemma hos Madde idag innan jobbet och hon färgade mitt hår blåsvart. Blev grymt snyggt :) Dessvärre är hon superförkyld och har sjukskrivit sig idag. All my happy thoughts goes to her <3 Tänker på dig gumms.

Jag och Maddes kisse Fanzy

Kommentarer
Postat av: Tindralen

aawh. tack :)

Hur fungerar detta erbjudandet då?..



(svara i min blogg :))

2008-09-08 @ 20:42:04
URL: http://tindralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0