Leeediga fredag!

Hej hopp gummi snopp!

Idag har jag legat lääänge i sängen med Rasmus och tittat på tv. Därefter har jag duschat, klätt på mig, hängt tvätt, dammsugit och lagat pannkakor. Kändes lite kreativare än att äta en sån där risgrynsgröt korv ni vet, som man bara värmer i micron och äter med lite socker och kanel. Jag är på höst humör idag och pannkakor kändes av någon anledning höst-ligare än gröt. Och godare. Och roligare.
Ahhh idag är jag ledig ;) Ska bara softa och ta det lugnt. Vänta på att mannen min ska komma hem så jag kan låna hans laptop och spela lite The Sims 2 Pets. Han ska diska när han komr hem lovade han om jag dammsög, vilket jag har gjort, så nu får vi se om han håller vad han har lovat. Jag kanske är snäll och diskar åt honom (bara för att sysselsätta mig) men det är bara kanske. Får se om jag är så snäll idag. Maybe, maybe not.
Börjar bli riktigt snygga färger på blad och löv här i Backa. Från mitt fönster kan jag se ett mkt grannt träd med både eldröda och solgula blad. Mycket vackert :) Hade inte batteriet på kameran vart dött så hade jag dragit på mig en stickad tröja och gått ut och fotograferat alla färgerna. Ska sätta den i laddaren ...om jag hittar laddaren dvs. Lite rörigt här på bordet. Har inte den blekaste om vart den har sprungit och gömt sig :S
Nu ska jag ut på ballkongen och ta mig en cigg! Tjo på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0