Shopping

Idag var jag till tandläkaren med Madde, hon skulle slipa ner sina framtänder och lite så. Efter det åkte vi till nordstan och åt lunch. Sedan gick vi och shoppade lite :D Jag köpte chokladbrun hårtoning, en mp3 spelare (veeerkligen behövligt!) och en ny plånbok (oxå det behövligt). Vi handlade även en blomma med kruka som vi ska ge till en arbets kollega som slutar idag. Trist tycker vi :'( Kommer bli väldigt tomt.
Nu sitter jag på jobbet och tar det lugnt. Börjar inte förräns kl 17 så kan slappa nu innan. Ikväll ska Madde och jag kolla på dokumentär och mysa & jag ska sova över. Hoppas inte Tobbe saknar mig allt för mycket ;)
Imorgon blir det till att gymma!!! ^^



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska DU gymma? :D (haha inget personligt ;P jag är fett slapp så jag ska inte säga nåt)



Förresten snarkar Hampus.

2008-09-29 @ 21:41:14
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gymma lite för mig också!

2008-09-29 @ 21:42:17
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0