Söndags babbel

Hej där. Sitter och dricker fil bredvid min Wow spelande pojkvän. Grymt vackert väder ute så ska försöka tigga till mig en promenad lite senare =)
Igår var det roligt! Tobbe och jag var hembjudna till hans storebror Torbjörn. Där var ockå Tobbes pappa och fru och Tobbes halv syster Linnea. Vi allihop avnjöt kvällen genom att sjunga SingStar och dricka bärs, mycket mycket trevligt! Jag vann för övrigt ^^ Utklassade dom med mina öhm...höga toner ;p hö hö. Vi kom hem vid 12 tiden så det blev inte så jätte sent men oj vad trötta vi var. Vi somnade som stockar på en gång vilket inte är ovanligt för Tobbe men Väldigt ovanligt för mig.
Idag vaknade vi till vid 6 när Rasmus kom och väckte med höga jamanden (fruktansvärt irriterande kan jag tillägga). Jag gick upp och gav honom mat. Han åt och jag gick till sängs igen. Sedan kom han och jamade igen för då hade han tydligen ätit färdigt. Jag går upp och öppnar ballkongdörren för min första tanke är att han vill gå ut. Han står bara och tittar dumt på både mig och den öppna dörren, så jag bär tillslut ut honom på ballkongen och då verkar han plötsligt behöva sträcka på benen. Jag går in igen med mycket kalla fötter och kryper ner intill älsk och somnar om. Han går upp vid 8 och sätter sig för att spela och jag sover till 10 innan jag går upp. Och nu sitter jag här och dricker fil som jag nämde i början av det här inlägget. Och Rasmus är tillbaka inomhus igen.

Intressant liv jag har va?.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0