Sunday

Nu sitter man här på jobbet igen och ugglar. Ser redan fram emot nästa helg. Den söndagen jobbar jag inte vilket är väldigt skönt. Satt hemma idag och bara myste och ville inte gå upp ur sängen bara för att jag visste att jag skulle till jobbet. Känns inte som det här arbetet ger mig så värst mycket. Den lilla lön jag får räcker inte på långa vägar och chefen är bra ibland men inte ibland... Söker andra jobb nu och jag hoppas jag får nåt av dessa snaaart. Tills dess får jag "bita ihop" här på GP.

Ska börja ringa snart. Hoppas jag iaf får en order idag, skulle heller inte sitta dåligt med två eller tre. Fast det är bara ifall jag har tur och fått trevliga ring kort. Ett fel med att jobba på söndagar är att ingen är hemma vilket betyder att vi här på säljavdelningen sitter och ringer igenom våra listor flera gånger under dagen, ber om nya och ringer om dom några gånger också, ber om nya och ringer igenom dom och så håller det på tills vi ska gå hem. Har jag tur får jag tag i iaf 10 pers idag. Förstår ni då hur tråkigt det är?

Imorgon ska jag sova över hos Madde. Vi ska kolla på Berny Blue dokumentären på SVT1 imorrn kväll kl 22:00. Vi har bokat in den här kvällen sedan flera veckor tillbaka. Så det ska bli intressant =)
Nej, nu ska jag jobba. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0