Det finns en stor chans att jag får sommarjobb!

Syrrans kille Daniel ringde mig tidigare ikväll och undrade om jag ville sommarjobba på hans jobb i Kallhäll :) De behöver folk fram till september och jag ska komma dit nu på fredag och prova på och se om det passar mig. Vilket det givetvis kommer göra eftersom jag verkligen behöver pengar och jobb och inte kan vara det minsta kräsen. Om allt går bra kan jag få börja arbeta där på en gång! Ska paketera, dvs stoppa saker i kartonger och tejpa igen dom. Och kommer arbeta ihop med bland annat Daniels pappa som kör lastbilen (om jag fattat rätt) och någon kille som heter Kjell.
Jag är sååå glad! Det är toppen det här! Daniel är supersnäll och har blivit lite som en låtsas bror för mig och hans familj är snälla och trevliga så det kommer gå fint med hans pappa.
Att få jobba med folk man känner och som man kan lita på är väldigt väldigt bra! HAPPY HAPPY! Hoppas jag får jobbet! Har en känsla av att jag kommer få det :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-04-22 @ 20:16:05
Postat av: Johanna

Fan vad skoj!! :)

2009-04-23 @ 17:32:07
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0