Seg-torsdag

Jahopp. Nu har jag inte skrivit i bloggen på en vecka. Oj! Trodde inte det var så länge sen sist.
Sitter och är lite halvtrött å dimmig i ögonen. Har suttit och läst en tjejs blogg i flera timmar, jätte bra och intressant blogg!
Jag kan länka till den här: http://ellamarie.blogg.se

Skulle ha gett mig iväg till arbets förmedlingen idag och skriva in mig (står fortfarande kvar i Göteborg), men jag fastnade här och bara läste och läste och drack flera koppar te och myser i mina super heta pyjamas byxor ^^
Lovar att fixa det där imorgon, LOVAR! Fy mig annars!!!
Har även lovat pappa att städa rummet... Här är jag, snart 21 år (eller ja.. i december i år) och känner mig liten. Nästan.
Vill bo hemifrån igen. I en egen lägenhet. Men jag har inte råd med det, det har man inte gärna som arbetslös... Skit varsel! För jag söker jobb varje dag och är ute och lämnar mitt CV/personliga brev på alla möjliga ställen och söker på internet och allting. Men ingenting händer. Och det är inte för att jag är slö och inte anstränger mig för det gör jag ju. Är så trött på det här..

Igår träffade jag Maria på kvällen och var ute och gick med henne och pratade jobb, framtid, tankar och rent allmänt sådär. Blev lite deppigt eftersom varken hon eller jag vet riktigt vad vi vill göra med våra liv. Visst allt löser sig tillslut men det känns verkligen som att man sitter fast klistrad. Det går liksom i snigeltakt med allting. Pust och stön.

Nu ska jag ta en cigg å sedan röja lite på rummet. Kanske tar jag en promenad också.
Puss på er



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra med jobbsökandet... =)



Här är en bra länk till butiksjobb som uppdateras ofta:

http://www.competenceplus.com/cplus/retailk/index.do?s=4&d=2&c=5

2009-04-16 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0