Söndag

Hallå gott folk!
Ska snart krypa till kojs men ville skriva lite först :)

Imorrn skall jag gå upp klockan sex. Phu phu. Men kommer bli roligt. Jag har ju ett jobb tralla la la och det är trevligt! Fått reda på vad min lön kommer ligga på och jag kan säga att de lät mycket bra i mina öron. Mer än vad jag någonsin fått förr =)
Idag var jag hemma hos syster som blev 26 år och firade. Serverades en jättegod soppa och till efterrätt bidde det kladdkaka med jordgubbar och vispgrädde. Mums.
Igår var jag och bowlade med pappa, Lotta och vänner till henne och deras barn och även Jerry var med :) Vart en supernajs kväll! Älskis sov över och följde även med hem till syster idag.
Tidigare ikväll träffade jag sötaste Maria och käkade pizza och umgicks sådär som bara vi kan :)
I love u girl!

Blev ett kort inlägg men jag är dötrött så måste sova nu. Annars komr jag inte komma upp imorrn.
Puss på er



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta om nya jobbet o killen =)

2009-05-03 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0