Las de la intución

Jaha ja. Nu är våren kommen. Nästan i alla fall. Jag såg tussilago igår och i rabatterna växer det för fullt :) Nu får gärna det grå vädret byta om till sin solskens dräkt också så är jag nöjd.
I helgen åker jag till Svartsö till farmor så då hoppas jag på varmt väder.

Åt nyss en stoor frukost, vilket är ovanligt för mig. Jag brukar mest dricka nåt och om jag har- ta en cigg till det. Idag åt jag en portion havregryns gröt, två mackor med brie ost, ett kokt ägg och en stor kopp te. De ni ^^ Inte illa.
Senare idag ska jag hem till far min. Vad som händer annars vet jag inte, har inga direkta planer. Söka jobb såklart men det var ju inget nytt...
Tänkte spela Sims nu och tugga i mig en bit brie ost till!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar te dig: Leksand är ca 3-4 timmar från stockholm beroende på hur man åker! Exempelvis tåg!Inte X2000 dock ^^

2009-04-09 @ 16:16:25
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ännu ett svar: Njaaaa det tycker jag nog inte att han är, bilden förskönar honom dock något. Inget ont mot honom, inte min stil :P

2009-04-10 @ 13:09:04
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0