Idéer!

Nuu har jag städat mitt rum och dammsugit också. Jag är så bra! Var mest kläder att vika som låg i stora högar överallt så man knappt kunde komma fram. Behövde inte göra så värst mycket mera eftersom jag fick hjälp av Johanna att storstäda för några månader sedan. Så det var skönt :) Ska få månadskort nu av pappa som "belöning". Bussremsor tar ju slut så fort, är bara 16 kuponger och 180 spänn kostar dom jävlarna dessutom och om jag betalar det själv så försvinner det lilla i penga väg jag har.

Jag har en massa idéer till mitt rum. Tänker riva ut allting och tapetsera väggarna vita, eventuellt ha en snygg fond vägg. Sen ska jag antingen köpa ett nytt eller slipa upp mitt skitfula skrivbord och måla det vitt och måla luckor och lådor i någon ljus färg, grönt eller blått kanske. Osså vill jag ha långa vita linne gardiner, lite tunna och genomskinliga sådär. Och fina vaser som jag kan fylla med vackra stenar/glaspärlor och ha blommor i och roliga fat och skålar där man kan ha ljus i olika fräcka färger ståendes. Och soffan ska jag slänga. Det blir nog jättefint! Jag har en klar bild i huvudet hur resultatet kommer att se ut :) Åhhh jag vill bara sätta igång nu nu nu!!!



Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0