Onsdag

Det spöregnar ute! Burr. Men ska bli sol imorrn och på fredag så det blir mys.
Ikväll kommer True Blood på svt1 :) Något sent kommer det till Sverige, jag har redan sett den här säsongen. De kör 2a säsongen i USA så den ska jag dreggla över. Men ska kolla på serien ikväll iaf bara för att den är så gryymt bra!!! I love it.
Längtar till helgen. Kommer bli skönt att få ta det lugnt igen. På torsdag ska jag till Cissi och äta middag. Blir najs att ses, speciellt när det var ett tag sen sist. Annars har jag ingenting planerat. Vill träna ngn dag iaf så ska ringa syrran och fråga om hon vill vara med.

Skriver kanske ett till inlägg ikväll =)
Puss på er
Glöm inte att använda paraply idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0