När jag verkligen behöver tömma huvudet på eld.

Hej.
Ja det tog ett par dagar Igen sen jag skrev senast men jag skriver iaf... och nu kommer inte ens ett långt inlägg utan bara låt texter. Önskar jag var en duktig bloggare som visste hur man länkar till Spotify men nu är jag inte det. Låten heter iaf Om du inte vill ha mig av den underbara Rikard Wolff. Och ni som vill höra låten, sök på den på Spotify (den går inte att hitta på youtube tyvärr, vilket suger). Refrängen är extra kraftfull, för full effekt bör du lyssna på ganska hög volym.
Enligt mig så är det en refräng som verkligen - känns.


Jag vill inte älska förgäves
Det kan jag så duktigt förut
Jag vet precis vad det kostar
Vet precis hur det kommer ta slut

Jag vägrar att älska i tysthet
Jag måste få nåt från dig
Jag e ingen längtande dåre
Jag älskar
Om du älskar mig

Så varför kom du över om du inte vill ha mig?
Om du inte vill se mig
Om du inte vill ha mig
Varför kom du?
Varför kom du till mig

Min tanke e inte kristen
Sånt betyder inget för mig
Jag är ledsen men realistisk
Du får mig
Om jag får dig

Så varför kom du över om du inte vill ha mig?
Om du inte vill se mig
Om du inte vill ha mig
Varför kom du?

Varför kom du
Om du inte vill ha mig
Om du inte vill se mig
Om du inte vill ha mig
Varför kom du?
Varför kom du till mig

Jag öppnade mitt hjärta
Jag lät dig flytta in
Ta mina vingar i besiktning
Ta tillgång till mitt liv!

Så varför kom du över om du inte vill ha mig?
Om du inte vill se mig
Om du inte vill ha mig
Varför kom du?

Varför kom du
Om du inte vill ha mig
Om du inte vill se mig
Om du inte vill ha mig
Varför kom du?
Varför kom du
Till mig








& ett litet utdrag + youtube video, från Until we bleed med Kleerup feat Lykke Li.
Även denna känns och jag älskar den.


You wasted your times
On my heart
You've burned
And if bridges gotta fall,
then you'll fall too

Doors slam
Lights black
You're gone
Come back
Stay gone
Stay clean
I need you to need me

 



Hejdå för ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Högerklicka på låten alt. skivan du vill länka till och välj "Copy HTTP Link".



Om Du Inte Vill Ha Mig!

http://open.spotify.com/track/5OErclbAz694FFJ5xnQ4LP

2009-08-26 @ 10:09:55
Postat av: Angelica

Tack anonym för tipset! Bra att kunna det där :)

2009-08-26 @ 12:56:35
URL: http://stardustkatt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååååh Rikard Wolff låten!! :D

2009-08-28 @ 20:35:11
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0