Hold me now

Hej gott folk!
Sitter på jobbet och äter kex choklad till efterrätt efter lunchen. Lite måste jag ju få svulla.
Tittade inte på True Blood på 1an igår. Det blev 4 avsnitt på datorn ist från säsong 2 ;)
Så jääävla bra! Kom lite sent i säng men det var det värt. När jag kommmer hem ikväll efter att ha umgåtts med Cissi, så ska jag titta på några avsnitt till (om det inte blir alldeles för sent dvs).
Jag är fast. Så fast.

Imorgon är det äntligen fredag och jag ska hem till Jerry ponken. Och vila mycket och sova ut.
Ska bli helt underbart! Har inget planerat i helgen förutom å ta det lugnt å så. 
Får se vad som dyker upp :)
Nu ska jag grejja lite med annat här innan rasten är slut. Ciao!







Dagens låt: Johnny Logan - Hold me now
Hörde den på radion här imorse, den e så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0