Det var ett jävla borrande!

En av våra grannar har borrat på hög volym sedan kvarti 9 imorse och jag försökte lägga en kudde över huvudet eller krypa ner i fotändan, men det hjälpte inte. Så det var bara till att gå upp och sätta på kaffe. Här sitter jag alltså och väntar på att mitt kaffe ska bli färdigt och lyssnar på H.I.M. - Gone with the sin. Det duggspöregnar ute, dvs någon mellan variant och snön är borta. Ett riktigt vara-inne-väder och det tänker jag verkligen vara. Speciellt när dagen börjar som bitterfitta så Förtjänar jag en lugn dag. Kolla på tv invirad i en stor filt tänker jag bland annat sysselsätta mig med idag. Det mest "ansträngande" jag kommer uträtta är att ställa upp all ren disk på sin plats i skåpen..
Nu börjar dom jävlarna att borra igen! Aaargh! Hoppas ingen av våra grannar läser min blogg för då ligger jag illa till ;p Har jag otur kanske en enorm svart man brakar in genom dörren ikväll och säger : Eyyy you, jag ska giva dig på moppo!
Det är nog därför dom borrar, för att de känner sig lite ensamma och vill göra ett fönster mellan oss och dom så vi kan vinka till varandra. Iförsej en trevlig tanke, men måste de göra förberedningarna på morgonen?
Nu är mitt kaffe klart woho! Då slipper jag se så trött ut... läckert. Och nu kom Paris Hiltons Stars are blind på på Winamp.
Eh eh eh.... Dags att byta till Anna Ternheim, akut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill inte göra dig besviken men kaffe gör en inte pigg på utsidan, bara insidan..i bästa fall.

OCH

Stars are blind är faktist min favoritlåt!

2009-02-26 @ 13:34:39
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

angelica tycker johanna är en läskig typ.

2009-02-28 @ 14:10:50
URL: http://stardustkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0