Hm...

Bara för att svara på en kommentar.
Okej att lager har drabbats mycket av varseln och allt det här, men dom söker personal på ams och många andra sidor. Plus att jag har fått veta det genom vänner också, så jag grundar inte det jag skrev i mitt förra inlägg på ingenting. Sedan gäller det ju med alla arbeten om man vill komma någonstans, att det är bra att ha lite kontakter och det har jag på sätt å vis.
Angående om arbetsförmedlingen - så har jag en vän vars kompis ville ta truckkort men som inte hade råd och gick till arbetsförmedlingen och pratade med dom och de hjälpte honom med kostnaden. De gör inte det för alla men de Kan göra det, så varför inte gå dit och prata med dom? Jag tänker göra det iaf. Och snacka jobb med dom rent allmänt.
Så nu har jag babblat klart här. Nu tänker jag ta en dusch och sedan ge mig ut på äventyr.
Heipa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0