Jahopp

Så nu har man vart på arbetsförmedlingen och pratat lite. Är inbokad på ett gruppmöte 10 mars och efter de får man prata med arbetsförmedlarna en och en. Och ställa sina frågor. Hoppas de här går bra nu och de vill hjälpa mig med truckkortet för annars har jag gjort allting i onödan.
Pratade i teleon med Sofie nyss och hon berättade att hon hade läst om en förskole utbildning som man kan gå på bara några veckor och få jobb på dagis direkt efteråt. Ska kolla upp det..
Som ni märker är jag i Desperat Behov Av Arbete. Fan vad jag hatar det här... Vill ju bara allting ska fungera. Den här pressen man har ifrån andra och från en själv är som taggtråd under huden.
Jag vill jag vill jag oxå!


Kommentarer
Postat av: V

Börja plugga kanske vore en idé? =)

2009-04-04 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0