Nya ideér i fokus!

Way jag är på gång! Jag är såååå trött på att vara arbetslös och pank! Imorgon ska jag ner till arbetsförmedlingen och kolla om man kan få bidrag av något slag när man som jag är aktiv arbetssökande och är i desperat behov av pengar. Och som behöver jobb typ NU, så jag ska prata lite allmänt med dom om min situation. Nästa grej jag har på gång som jag fick för mig här om dagen och som jag fortfarande vill och tänker göra är att ta truck kort! Vill ta både A och B och finns kurser där man kan ta båda två på bara några dagar och en liten fågel viskade till mig att arbetsförmedlingen står för en del av kostnaden, kanske till å med hela. Sen när jag har genomfört detta tänker jag bli cool lager brud! De ni! ;)
BIG PLANS BABY. Tjäna massa pengar och lägga undan en del. Just inom lager söks det personal hela tiden och just nu vill de ha mer tjejer i branchen, så alla brudar där ute - passa på ^^ Och vad jag har hört av de som jobbar på lager, bland annat en god vän till Tobias som gör det, sa till mig att är man berädd att jobba hårt så kan man tjäna massor med pengar i den här branschen :) And I will.

Kick it starfighter
puss på folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0