Skratt på fettisdagen

Hahhahaha precis kollat färdigt på youtube klipp med Johan glans ifråns hans turné World Tour of Skåne :D Så underbar den lille mannen är. Han är för go :) Nästan kissade på mig av skratt till och från, bland det bästa jag har sett med honom tror jag. Lägger upp första klippet från den turnén här i slutet av inlägget så är det bara att trycka vidare på youtube när ni tittat klart på det, för dom är upplagda där allihopa. Finns totalt 6 stycken.
Idag är det fettisdagen minsann. Jag bara ääälskar semlor så ska tigga till mig en av Tobias när vi åker och handlar senare. Det blir ju så när han har pengarna liksom. Fy fan för att vara pank! Fast egentligen är det bra att jag har dåligt med pengar, lr ja iaf idag, för annars skulle jag väl rulla fram när dagen är slut :p Semlor är mycket mycket gott.
Tomas kommer hit ikväll och hjälper oss sätta upp ny inköpta rullgardiner från Ikea i sovrummet, så att det inte är lika stor insyn här som det är just för tillfället. Det är väldigt stora fönster och vi har inga persiener (vet ej hur det stavas) i dom så ni kan nog förstå problemet, plus att vi bor på bottenvåningen så människor kan se rakt in hos oss. Inte så kul när man ska gå upp på morgonen endast iklädd trosor och typ...får krypa till toaletten för å undivka att bli sedd. Jag är väl känd som den nakna damen här i området vid detta laget... höh..
Jaja nu ska jag dammsuga tänkte jag... och göra fint här hemma.
Titta på klippet med Johan Glans och skratta ihjäl er så hörs vi =)
Puss på folket





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahaha JOHAN GLANS <3

2009-02-24 @ 21:01:58
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi johanna jag vet, visst är han bedååårande! :*)

2009-02-25 @ 12:06:29
URL: http://stardustkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0