Tjena

Jag sitter och dricker gott kaffe och äter sockerbulle med vaniljkräm inuti. Semlorna var inge vidare på Coop så fick bli det här istället. Men men de får gå. Handlade sushi också som jag åt för en liten stund sedan. Massa gott!
Tomas och Tobbe håller på och borrar för fullt så betongen dånar. De måste sluta snart annars störs grannarna, klockan börjar bli lite för mycket :p Så de ska fortsätta mer imorrn. Men med lite tur kommer en av rullgardinerna upp iaf!
Garbage spelas ur högtalarna på hög volym just nu och jag trivs ganska bra. Börjar bli trött dock, kommer nog sova helt underbart inatt. Kanske. Jag är ju lite knepig med det där. Har jag tur så vaknar jag inte nån gång inatt utan får sova utan avbrott.
Nu ska jag kolla tv. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0