Tjöta lite

Hej hallå. Sitter här för mig själv. Och äter en supergod pasta rätt jag lagade för en stund sedan.
Gosh I'm good of everything with pasta! Blir nästan avundsjuk på mig själv ^^
Tobbe är hos en tjekompis så jag är alll by myyyy self.. Lite väl ensamt kanske. Men men... what to do. Sitter väl här en stund å sen kan man ju alltid titta på tv. Kanske går nåt spännande...
Nästa vecka tisdag den 24e ska jag på arbetsintervju på Bauhaus :) Wish me luck! Hoppas hoppas!
Har inte så mycket mer på hjärtat. Vilket var knappt nånting men men.... :p
De här korta inläggen verkar bli en vana.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kort är gott :D

2009-02-19 @ 14:33:03
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0