True Blood

Heej folket!
Jag vet att jag inte har skrivit något blogg inlägg på ett tag. Skrivit lite i min dagbok på helgon.net istället, men ska väl vara duktig å skriva här också. Egentligen så mycket roligare att skriva inlägg här ;p
Tobias och jag är beroende, inte av nikotin eller alkohol (eller sex) utan av en serie Tobbe laddat ner, en serie vid namn True Blood som enligt wikipedia (om man kan lita på dom) kommer sändas i Sverige i oktober i år. Vi har snart kollat färdigt på serien haha, suckers! ;p Och åhhh vad den är underbar! Grymgrymgrym. Vi sitter klistrade framför datorn varjde dag när han kommer hem från jobbet och ser typ 2-3 avsnitt på raken. Och somnar sent varje natt. Fyfy på oss. Snart kommer ju det roliga vara slut om vi fortsätter i den här takten :|

Jag skulle göra pannkakor igår och det slutade inge bra. Precis när jag skulle börja steka mina pannkakor så lyckas jag putta till bunken med smet så den åker ner på golvet och det är tamefan smet överallt! På bänken, på golvet, det har tillochmed lyckats kila in i springorna i de lägre köks skåpen. Så jag räknar tyst till 10 och sätter igång att torka. När jag är klar, typ en timme efter för det var ett hav av kladdig smet, så funderade jag på att göra om alltihopa men kände att orken hade försvunnit och nu var jag bara väldigt väldigt hungrig och sur, så jag stekte av den lilla smet som fanns kvar i bunken och fick i mig iaf 4 pannkakor. Sedan satte jag mig på sängen och surade...

Idag har jag disk och dammsugning framför mig. Har sökt på ams sen jag gick upp imorse och imorrn tänkte jag börja så smått med att söka jobb inne i stan. Brunnsparken står först på listan. Sen ska Sofie vara med någon dag också och hjälpa mig med vilka spårvagnar jag ska ta för att nå alla ställen, inte helt haj på det där ännu. Om man skulle vilja åka bort till Haga exempelvis så vet jag inte hur.
Fast man kan ju iförsej alltid gissa...

Här kommer ett klipp med temasången till True Blood. Lyssna och njut ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vafan, flera i skolan är också helt sålda på den där serien. Det var ( ett stort nästan) det enda man hördes prata om i höstas!

2009-02-10 @ 20:18:28
Postat av: Johanna

Ja det var jag som postade då, fast mitt namn försvann :O



/Johanna

2009-02-10 @ 20:19:24
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0