wöwö forts.

sitter och dricker kall obóy och lyssnar på lykke li. var massa sol imorse men nu är det ack så mulet.
ska dra med tobbe in i duschen strax.. har dö ont i ryggen så ska be han knåda lite på mig.
orkar inte laga middag ikväll så vid 17 ska vi åka till brunnsbo och äta pizza. de har bra service där och personalen är jätte trevlig, plus att man får några pizza bröd sticks och två små skålar med dip att doppa i medans man väntar på maten. super jummie! borde de ha på alla pizzerior. brunnsbo, i like ^^
sov till 12 idag och ändå är jag svintrött. förstår inte... kanske är den här årstiden som ställer till det. tänk om det var sommar... då kunde man legat på en filt i gräset nedanför vår ballkong och stekt i solen. gött
det blir inga vidare långa inlägg på min  blogg hehhe.. nog dö tråkig läsning i guess. ingen behöver läsa den, den finns endast för att jag ska ha någonstans att fundera på och rensa igenom alla 1700 tankar som surrar omkring innanför pannbenet. jag vet jag varit en riktig bitterfitta på sistonde och därför blir mina inlägg inte lika rooliga som de kan vara när humöret är på topp. ni får bortse från den här tråkiga sidan av angelica brieger och tänka på mina goda sidor istället.
puss på folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0