Arghhhh?!!?!

Hå hå ja ja... Jobbig dag. Tobbe har varit kräksjuk sedan kvarti 4 imorse och varit uppe å spytt varje timme sen dess förutom de senaste tre, då han bara ligger i soffan och sover med täcke å kudde. Lider med honom :/

De ringde från Karolinska och har bokat om min tid till den 19e januari vilket jag är helt pisst på för allting sabbas nu. Jag ska ju åka hem nu på söndag och hade tänkt åka ner igen nån dag efter operationen är avklarad, vilket den skulle vara den 12e men nu är tiden då ändrad till den 19e. Biljetten går inte att boka om vilket betyder att jag e tvungen att åka varken jag vill eller inte - och jag kommer missa Tobbes flytt tillbaka till den renoverade lägenheten och det var tänkt att jag skulle vara här nere och hjälpa till med allting och planera tillsammans med honom men nu spricker ju allt det, för det kostar för mkt att flänga upp å ner hela tiden. SJ är ju inte direkt kända för sina superbilliga biljett priser... Helvetes jävla piss skit!!!!!!!
Får ta å åka ner sen senare då efter den 19e men de blir ju inte samma sak... Det är nu han behöver hjälp inte då, lr kanske då också men....fan.... Blir så trött på hela systemet och allt allt allt.
Det blir alltid såhär, man kan aldrig lita på att nånting går lite smidiiigt fram för en gångs skull!



Kommentarer
Postat av: effy

neeeh vad är det du ska operera :O ?

2009-01-14 @ 09:50:39
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0