Gothenburg again

Jepp här är jag igen. Precis diskat, tänkte packa upp ännu en kartong nu och sortera kläder i diverse högar. Tobbe är med Tomas ute nånstanns och handlar en krok till taket där en lampa ska sättas upp i hallen, för kroken innan var värdelös.
Rasmus kom och hälsade på oss igår kväll, spann och kurrade och låg i knä och var hur go som hellst. Sedan fick han gå ut igen när vi skulle sova förstås, men får se om han dyker upp ikväll igen. Nu när han inte är vår katt längre så får vi ju inte mata honom eller låta honom tro att han bor här. Lite svårt det där.. särskilt när man är så fäst vid honom som vi är :/ suck..
Tänkte bara skriva ett kort inlägg. Låta er veta att jag lever. Är som sagt i Göteborg igen. Imorrn ska jag träffa Sofie och leka lite i stan. Fick tre presentkort på Gina Tricot i julklapp, allt som allt 700 kr, som jag måste spendera. Behöver nya byxor och  tröjor å toppar. Kanske underkläder också. Det mesta jag äger i klädväg är super gamalt, det som är "nyast" har jag fått i present när jag fyllt år eller när det varit julafton. Så det ska bli roligt att få shoppa imorrn. Inte ofta jag gör det. Inte äns då jag faktiskt har råd brukar jag göra det. Vet inte varför... Jag är tråkig. Lägger pengar på annat som inte är lika nödvändigt.
Nu har jag inget mer på hjärtat gott folk. Skriver eventuellt mera imorgon.

Hej svejs i lingonskogen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0