I need to speak to someone..!

Vaknade sent idag, fy på mig. Vid ett. Sen dess har jag fyllt upp diskvatten så att glas och porslin kan få ligga och gotta sig innan jag tar i med hårdhandskarna. Jag har även ätit en köttbulle direkt ur paketet (föredar faktiskt kalla före varma..) och druckit persika te och ätit mig läcker på Marianne godis. Vilket jag måste göra oftare för det är så satans mumsigt! Inte bra för hälsan kanske men ey, det är inte cigaretter heller right. Och jag har inte rökt på ett par dagar nu....duktig som jag är!
Eller snarare,  jag är inte duktig, utan arbetslös och har inte råd med cigaretter....ajdå...det som lät så bra först. Eh...
Skuttar runt i randig tröja utan bh och är tillåmed osminkad. Oh my god. Det snöar i Göteborg idag. Kanske inte just för tillfället men det gjorde det vid åtta imorse. Alldeles vitt ute. Jag hade tänkt ta en promenad men nu får jag se hur det blir med det. Det är ju liksom inte nå vidare varmt ute :S
Har vantar å mössa men glömde min halsduk i Stockholm! Oh noes!
Funderar på å boka ett möte med min "psykolog" när jag kommer tillbaka till huvudstaden. Mycket som åker omkring innanför pannbenet som jag inte har en aning om vad jag ska ta vägen med någonstans. Det kanske inte hon heller vet... Kanske bättre att träffa Maria och sitta invirade i filtar på lundskolans lastkaj runt elva på kvällen. Eller hålla till hemma hos Johanna och laga sushi :) Jag kommer hinna med både och. Men jag känner att jag behöver få ventilera mig på något vis... Inte för att jag känner mig nere eller gråter varje natt, utan för att jag måste lägga alla saker i rätt fack så att säga. Skriver apropå ingenting på en ny novell på Tobbes laptop :) Jag har haft skrivkramp sen typ 2an i gymnasiet och nu Äntligen börjar inspirasionen komma flödande till mig. Saktasakta. Får se hur det hela slutar och om resultatet blir något att hejja för.
Nu ska jag diska. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0