Long time no seen

Oh oh oh...
Hej på er. Jag har varit vrålförkyld/influensa och nu är jag frisk nog att sitta upp utan att svimma. Febern har gått ner och huvudvärken också. Det som är kvar är smärtan i alla leder, framförallt ryggen och hostan som är grunden till alltihopa. Fifan. Pappa kommer och hämtar mig om en stund och imorgon ska tand jäveln bort! Funderar på att fråga om de skulle kunna snitta och rensa lite på samma ställe på andra sidan också för där har jag någon infektion som gör piss ont! De kommer säkert inte göra nåt åt det... så om det inte lägger sig får jag senare åka och fixa det oxå. Kuul.

Den 23e ska jag ner till Gbg igen :) Mamma är snällis och har betalat min biljett, hon ska nämligen flyga från Bromma ner till Kenneth då och SJ biljetterna är så dyra nu (bara att åka med Inter City kostar 800 spänn å uppåt), så jag får flyga med henne den här gången. Skulle ta buss från Landvetter till Gbg när vi landat - men nu har Kenneth sagt att han tänker skjussa mig eftersom han ändå ska hämta upp mamma! Så snäll!!!! Där sparar jag 50-60 kr ^^

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0